Bent u ontevreden of van mening dat er fouten gemaakt zijn door Hond&Meer dan horen wij dat graag van u.
Maak uw klacht bespreekbaar met één van ons. Uw klacht persoonlijk bespreken kan veel onduidelijkheid wegnemen. Wij komen graag met u in gesprek om zo te zien hoe we uw klacht het beste op kunnen lossen.
Komt u er niet uit, neem dan contact op via info@hondenmeer.nl
Heeft een persoonlijk gesprek niet tot het gewenste resultaat geleid? Bent u nog steeds ontevreden? Dan kunt u uw klacht schriftelijk indienen en deze per e-mail (info@hondenmeer.nl) of per post sturen naar Hond&Meer, Nijldreef 43, 3674 CR Utrecht.
Zodra wij uw klacht ontvangen hebben zullen wij u hierover informeren en u op de hoogte houden van de afhandeling van uw klacht.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u binnen vijf werkdagen een schriftelijke ontvangstbevestiging waarin wij vermelden:
· een korte beschrijving van uw klacht.
· hoe en wanneer wij uw klacht onderzoeken.
· op welke termijn u naar alle waarschijnlijkheid een antwoord kunt verwachten.
Hond&Meer werkt vanuit de regio Utrecht Algemene Voorwaarden - Klachtenprocedure - Privacyverklaring
Alle rechten voorbehouden | Hond&Meer